Isnin, 12 Julai 2010

8 haribulan 7 tahun 2010

Sedar x sedar dah 5 hari aku kerja kat kedai spek ni...dan semakin ramai ragam manusia yg aku dah jumpa...hmm..biaselah manusia..betulla ade pepatah mengatakan 'rambut sama hitam,hati lain2'...huhu..kene x???disebabkan aku x banyak sangat kerja kat cni,jd ak terkadang tu termenung la kat kdai tu...sebenarnye ade sorang lg permanat worker kat ctu..ak panggil dye kak Ila...dye baik sangat..sangat ramah sampai kadang2 aku rase cam nak lari pon ade gak..tp sampai mane la aku bole melangkah kalau da kerja kat cni..haha..akak ni sangatla baiknye kat ak..ape2 yg ku x tau dye ajar n tunjukkan..umur kitorang x jauh beza pon..4 taun je..hihi^^

Disebabkan ak ni asyik termenung je,lalu bos aku ni offer la bace novel dye yang berlambak kat dalam satu almari khas tu..owww...syokknye...ak da mula nak rase macam dunia ni aku yg punye plak..tp aku cpat2 la sedarkan diri..huhu..ak pon ckp kat diri sendiri:"rileksla wey..bace novel je pon..kecoh la ko ni..hahahaha"...hmm..macam tula..ak pon apelagi..aku pilih je la mane2 yg aku berkenan dan bacela buku tu sampai aku dah nak termuntah2 bace ayat jiwang2 yg ak yakin wujud dlm novel2 n yg seangkatan dengannye shj..haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan