Khamis, 12 Ogos 2010

saya sayang...

Assalamualaikum...
Pertama sekali nak ckp alhamdulillah syukur kpd ALLAH kerana tlh memperkenankan doa ak...alhamdulillah aku lepas jugak a-level uh...insyaALLAH lpas nie dah kena start buat persiapan mana2 yang patut...baik dari segi physical or mental...rasanya persiapan mental la yang paling kritikal sekali...hmm..yupp..ak akan berpisah ngan family terchenta...hukhuk..x rela...kalau ak ada bnyak duit,mmg ak angkut je family ak gi czech republic tu..huhu...mcamane nak kawal perasaan nie??sedih la plak..hanya ade sebulan lebih je lagi...x banyak masa dah...

sejak akhir2 nie mmg mak ayah aku terlampau macam 'jaga' aku...aku bukannya x suka tp ...sedihlah kalau mak ngan ayah buat camtu...aku x nak nnt diorang menangisi pemergian ak kat airport nant sudey..takut la nak menghadapi hari tu...ak takut aku x dpat nk thn airmata aku ni time tu nnt...aku bukanlah seorang yang kuat sgt kalau bab nak tahan2 airmata nie..masa baru daftar kat ktt aritu pon aku dah menangis habis2 masa mak ngan ayah aku nak balik lpas antar aku...apalah an..da besar2 pon homesick lagi...nak buat camane...emosi ni bukannya mende yang kite bole kawal ngan akal kita..betol x?...hrmm..nmpaknya ak kena buat preparation tentang bab nie betul2...foundation in emotion nie memang kene dpat 4.0 flat!!!aku harap aku xkn nangis time nak naik flight nanti...sabar jelah hati...

aku sekarang pon mmg x sedia lg nak berpisah ngan family aku..bukannya dekat czech tu ngan malaysia...kalau dok asrama dulu tu or dok kolej ker memangla sangat dekat..naik kereta pon x sampai sejam dah sampai...nie kalau dah homesick kat sane nanti da x bole la nak fly ulang-alik malaysia-czech slaloo...haru je kang...erm..mintak2 hati nie dikuatkan..aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan