Isnin, 2 Ogos 2010

hari yang sangat gembira!!!

Assalamualaikum...
Hihihi..(^ ^)...hari nie happy sangat2...yeker??entahle..x tau nak describe camane...bukannya apa,cuma xlah sesedih n sekecewa semalam..huhu...tadi an..ada la sorang customer tu datang..dye nak beli contact lens jer...rupa dye ala2 ako mustapha kacuk ngan pierre andre..hehe...terlampau x aku describe an rupa dye tuh??..huhu..aku punyalah berdebar2 semacam...yalah,waktu tu aku orang je kat depan tu..Kak Ila ngah busy kat dalam buat spek customer lain...akulah yang tinggal kat depan tuh..orang yang ala2 ako mustapha ni plak berlengah2 kat kedai ni plak...nak tanya tu lah..ni lah..tanya harga frame lah..dah buat aku ni jadi kelam kabut x tentu pasal..aku rasa serba buat salah jer...menggigil2 aku nak tekan kalkulator tu nak gtau harga spek yg dye tanye tu..aku harap2 la dye x prasan jer..huishh..kalut!!!nanti dye perasan plak,camane an??lagilah haru...Astaghfirullah...x boleh jadi macam nie nih...
Yela,kang camane nak berurusan ngan patients to be aku kalau aku kalut semacam bile nak berurusan ngan opposite gender nie??..aduss..kena gi kelas mempertahankan sifat gelabah la camnie..huhu..tapi,ade ker kelas tu??Hm..dye beli contact lens sepasang jer...means kalau dye nak dtg balik pon dalam sebulan lagi la..hmm..rasanya by that time aku dah pon x kerja kat situ lagi..melepas la aku..huhu...ish3..x baik betul!!!ape2 pon..ak nk ucapkan pd org yg ala2 ako mustapha tu...tq yer...n dtgla lg..hihi..(xde maksud lain eh..juz nak kembangkan bisnes boss aku jer..:) )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan